B1elf ben yaşadım 12 yıl aradan sonra çocuk yapmaya karar verdik. Hamile kaldım. Boş gebelikdi. Aynı şekilde bekledik. Tekrar gittik falan. Hep boştu. Çok üzülmüştüm 9 haftalıktı kürtaj oldum. Kürtaj kolay geçti uyutarak yaptılar. Daha sonra yeniden hamile kaldım. Ondada 5 haftalık ken gitmişim yine boş dediler. Haftaya gel yine bakıcaz dediler. Çok kötü olmuştum. Hayal kırıklığıydı Haftaya kürtaj olcam yine diye düşünerek kendimi ayarlıyordum. Hiç umudum kalmamış gibiydi. Acaba artık çocuğum olmucakmı diye düşünerek geçti bi hafta. Sonra 6 hafta 3 günlükken gittim kontrole doktor evet kalp atışı var dediğinde. Gerçekten mi diye bi saçma soruyla yönelmiştim 😃 şuan 6 ay 17 günlük olduk bile Dünyalar tatlısı bi kız. Korkmana gerek yok canım. Korkulacak bişeyde yok. Hayırlısıyla inşallah sağlıklı bi şekilde oluşur. Dğer türlü olsada. Korkmana hiç gerek yok. Günümüzde çok varmış ama nedeni tam olarak bellide deilmiş.