B1elf bnm basımdan gectı bos gebelıkdı ama sıze o tanıyı hemen koymazlar bn sartlar el vermedıgınde hastaneye hemen gıdememıstım bıraz bekleyıp kalp atısını net duyayım dıye dusundm 8 haftalık falandı kanamam oldu hemn gıttık doktor 6 haftalık dedı alttan da baktı hatta belkı gec dollenmedır dıye gene ıcımızde suphe kalmasın dıye 15 gun daha beklettı ama dusuk ıgnesı vurdu ama gıttıgımde kese bostu hala saglıksız bır gebelık oldugunu ve bebegın tutunamadıgı zaten tutunsa bıle ılerleyen zamanlarda dusukle sonuclanacagını soylemıstı kurtaj olmustum rabbım yaşatmasın zor bir durum ama demek hayırlısı buymus dedm tabı bu herkesde olacak doye bır kaıde yok gec dollenmedır belkı sızınkı hemen 2 ay sonrada ıkızlerıme hamıle oldugumu ogrendm cok sükür dogdular 7 aylık olduk