[silindi] Farahzeynep bence Montessori al canım biz büyüyen beşik aldık güzel ama montesori daha güzel benim odam müsait değildi dolabı küşül almam lazımdı bende dolanı büyük tercih ettim
Farahzeynep [silindi] anladım canım, motesseri daha şık duruyor, hem düşme derdi falan da olmuyormuş, zaten hemen hemen aynı fiyatlar 🙄
Farahzeynep giz seninki şimdi tok durabiliyordur, benimki maksimum 5e kadar aç durabiliyor 😂😂 sonra bir vızıktı 😂
[silindi] Farahzeynep aynen öyle bazı sitelerde 300₺ komple dolaplı komidinli veriyorlar eğer düşünürsen
Nlngucluel Farahzeynep bende onun için kayınvalidemlere gitmedim İstanbul'a 😊 güzelde oluyo bazende yani😁
Mom06 Farahzeynep suan 6 ay 27 günlüğüz tutunup ayağa kalkıyo beşikte ön parmaklık ayarı vardı onu yükselttim sonra napcaz bilmiyorum biraz boyu uzasa atlar aşağı