Farahzeynep Nlngucluel memlekete gidecektim ama böyle olunca bir korktum 🙄 gerçi zor da kalırsa mecbur uyuyacakta, başka yerde yatınca sürekli uyanıyor
Nlngucluel Farahzeynep bende onun için kayınvalidemlere gitmedim İstanbul'a 😊 güzelde oluyo bazende yani😁
Farahzeynep PnrTurK yani en mantıklısı o gibi gözüküyor, hem o yataklar geniş olduğu için baya sene kullanır 🤩
Mirayinannesi Farahzeynep ev beşik dolu hıc bırınde durmuyo tavanı deldık hamak taktık ondada durmuyo sadece ayagımdq sallanarak duruyo ve gunduz ayagımdan bıraktıgım andq uyanıyo artık ayaklarım tutmuyo sallqmqktan keske besıkte dursq
kerem_imm Farahzeynep başının altına yükselti mi yapıyorsun peki boğazında kalmaması için. Kendi oğlum için soruyorum ben de canım.
Farahzeynep kerem_imm kafasının altına bir şey koymuyorum, biberonu philips avent natural çok yavaş akışlı, o nedenle hiç kalmadı boğazında 🙄 biberon ucu 1 numara kullanıyorduk bu ay 2 numaraya geçtik. Onda da rahat içiyor canım
[silindi] Farahzeynep beşiğin markasını merak ettim 😂 bizimki uyuyor beşiğinde ama artık öyle oynamıyor tabi 6 aylık olduk biraz büyüdük
Mirayinannesi Farahzeynep suan 4 bucuk aylık henuz gecmedı ama azaldı ama mızmız cok ıkı kez ıdrar yolu enfeksiyon u oldu ıstahsız zor bı bebek kolik
[silindi] Farahzeynep 😂😂bizimki de luna sepet beşik ama keşke daha büyük alsaydım diye pişmanım ya bebeğim sığmıyor içine
Farahzeynep [silindi] benimki de en olarak rahat edemiyor, şu an 4.5 aylık uykusunda çok dönmediği için rahatım ama dönmeye başladığında sürekli uyanır, kenarlara çarpıp diye düşünüyorum 🙄
Farahzeynep Mirayinannesi çok geçmiş olsun. Kolik bebekler ne yazık ki ayak sallamaktan başka rahat edemiyor. Bu ay itibari ile gazı azalır, zamanla rahat edersiniz siz de, biraz daha sabır 🙏
giz Farahzeynep hic sorun etme benim kiz da oyle biliyosun. 1.5 ay once besigini buyutmek adina yeni besik aldik. İlk uykusunda besige koydm uyuyamadi kalkti besigi inceledi eski besigine koydum orda uykuya gecti sonra yeni besige aldm. 2 kere falan o sekilde yaptiktan sonra 3.de ilk yeni besigi denedim yatti uyudu simdide bu besige asik iste🤣
Farahzeynep giz biz de artık öyle yapacağız 😂 beşiğine koyuyorum bir görsen, çığlıklar gülmeler, tekmeler 😂 içeride gözü kapanan bebeği araki bulasın, ay çok gıcık bir durum. Uyuyacak diye getiriyorsun, karşında tepiniyor 😂😂
[silindi] Farahzeynep aynen öyle oluyor oğlum yüz üstü uyumak istiyor şuan 6 aylık ve beşiğe çarpıyor bazen çapraz yatıyor yine ayaklarıyla itince kafayı vuruyor odasını da ayıramıyorum kaldık böylece😂
Farahzeynep [silindi] 3.5 aylıkken ayırdık biz, 1 aydır ayrı yatıyoruz. Ben de alacağım ama büyüyen beşik mi alsam motesseri mi alsam kararsızım 🙄
giz Farahzeynep benimki bi oksuyo konusuuo onda sonra uyuyo 🤣🤣 uyanincada hic ses etmiyo ki ask yasayabilsin ozlem gidersn diye 🤣🤣 hallederiz onu sen besik aldaa
[silindi] Farahzeynep bence Montessori al canım biz büyüyen beşik aldık güzel ama montesori daha güzel benim odam müsait değildi dolabı küşül almam lazımdı bende dolanı büyük tercih ettim
Farahzeynep giz seninki şimdi tok durabiliyordur, benimki maksimum 5e kadar aç durabiliyor 😂😂 sonra bir vızıktı 😂