Deletedmom_33 Ndrg-12 Kundağa rağmen dönüyor benimkinde.. Bıraktırmaya çalışıyorum bakalım 6 aylık olacak daha nereye kadar yapabilirim ki bende
Deletedmom_33 Ndrg-12 Dönerek uyusun ona da razıyım benimki kolları sallamaktan uyumuyor şuan ondan kundak yapıyorum kollarini
Mertecem Ndrg-12 yastik falan koymayin dönmesin diye sadece gelisimini engellersiniz böyle yaparak instgramda izmirli anne var tam da sizinle ilgili paylasim yapmis bugün belki isinize yarar
Astral Ndrg-12 ahhah benimkide aynı iyi ki bişey öğrendi dönüyor dönüyor ve sadece dönüyor yatağa oyun halısına koyduğum her an bide geri düzeltmemi bekliyor ıhhğ ıggh diye zorlanıyor ceviriyorum saniyesinde tekrar yüzüstü dönüyo 😄