Oğlum yaklaşık 5. Aydan beri dönüyor. Fakat şu sıralar uyurken de dönüyor. Dönüyor ve ağlıyor. Artık uykusuzluktan ölüyorum. Yatırıyorum sırt üstü veya yan bir şekilde yarım saat geçmiyor yüz üstüne dönüyor. Öyle yatmak mı istiyor anlamadım. Sürekli uyanıyor ve sürekli dönüyor. Ne yapacağımı şaşırdım ya! Tamam geçiş evreleri zor olur biliyorum da bu kadar mı? Uyku diye bir şey bırakmadı bende…