deletedmom719 al benden de o kadar🤦🏻♀️ Herkes emzik büyük rahatlık, kurtarıcı vs dedi vereyim öyleyse dedim ama boş boş çektiğini görünce vicdan yapıyordum, kızım da sürekli düşürüyordu tutamıyordu, ben de vermekten vazgeçtim.. Tabi emzik susturucu olarak kolaylık olabiliyor ama derdini geçiştirmek gibi geldiği için pek bana göre değil..