myangelgirl Dünya Sağlık Örgütü bilgileri kapsamında bebekler için kulak deldirme işleminin ideal olduğu zaman dilimi ikinci yaşın sonlarına doğru olmaktadır. Ayrıca biraz daha büyüyup onu farkedince çeker oynar Allah korusun. Kız olduğu anlasilsin diye ya da güzel olsun diye hiç gerek yok. Bebekler zaten çok güzel. Benimde kızım var. Hiç düşünmedim. Ne zaman bilinclenir onun bir takı olduğunu farkina varır ve ister o zaman delinir.buyudugunde de o kadar acımaz bunun yaşla alakası yok. Bilinçle alakalı bence..