Barisla myangelgirl nasıl kıyıp delireceksiniz🥺. Ayrıca bırakın bebeğiniz büyüyünce kendi bedeni hakkında kendi karar versin.
Yncatc myangelgirl 6ay 15 günlükken deldirdim tam bir kız gibi oldu orda sesimden ağladı ama 10 15 dolarlık birsey gezdirince durdu sonradan hiç bir sorun olmadı memnunum iyiki deldirdim deldirdigim yerde ilerde zor olur çoğu kişi bebekken yapıyor dedi
Yncatc myangelgirl yani siz öyle yaparsınız ozaman ne diyelim saygı duymak gerek ben ister kasını gözünü deldiririm bu benim tercihim ister geri kafa diyim ister öyle ama 10 dlkalık bir acı ben suan deldirince okadar acıyor doktora sordum onayladı yani ilerde istediği gibi deldirsin fazladan
mayalbbk myangelgirl deldirecekseniz lütfen deldireceğiniz yerin çok temiz olması gerek ayrıca tabancaya çok olumlu bakmıyorum şahsen çünkü kıkırdak yerine denk gelebiliyor Buda küpe alerjisi veya küpe taktığınızda intihap yapabiliyor iğne en sağlıklısı zaten soğuk sprey sıkıyorlar ve hiç hissetmiyor tabanca birden basınç uyguladığı için enfeksiyon ve beze yapabiliyor
myangelgirl Barisla sonuçta kız cocugu ben deldirmek istiyorum cunku erkeğe benziyo saçları falan yok yani her gören erkek mi kızmı diyo en azından kız olduğu anlaşılır :) ama Bi yandan da doğru diyorsunuz kendi bedeni ama ben seviyorum 10 dk acı cekecek en fazla
Gzd_erclk Barisla sanane ya sana mı kaldı her yerden çıkıyorsunuz bir salın anneleri sen ne istiyorsan onu yap çocuğuna insanların ne yapmak istediğinden sa na ne
Barisla myangelgirl isterse tüm dünya erkeğe benzetsin umrumda olmazdi .. zaten büyüdükçe güzel saçları uzayacak o zaman çevrenizde kızınızın cinsiyeti hakkında tahmin yürütmeyi bırakır..
prensesannesiiiiiiiii myangelgirl bende deldirmek istiyorum ama ben bile deldirince 2 jafta acı çrliyorum üstüne yatamıyorum o nasıl dayanır acı çeker mi bilmiyorum 🥺
Yncatc Barisla hayır o anlamda demedim sünneti bebekken yapınca topluyor kendini anlamıyor elitmin aynı öyle oldu bir kere ağladı diyor ama kardeşim geç sünnet oldu onun uzun sürdü demek istediğim bu
Yncatc prensesannesiiiiiiiii inanın çok rahat yatıyor done done hiç sıkıntı olmadı çok şükür 15 dakka birseydi normal sonra
Elifpembesi Birde cocuga bırakın kararı demezler mi. Ben iyi ki delinmiş bebekken diyorum ağrısıni sizisini anlamadim hic degilse . İstemezse kupe takmaz Zaten. Sanki besik kertiyoruz kararı cocuk kendi vermeliymis banada hep oyle diyolar 😄
Yncatc Elifpembesi aynen öyle hiç ağrı sızı yok bi deldirirsen okadar annelerimiz bize sorarakmı deldirmiş zaten deldirecek istediği kadar Buda benim için olsun 2 3 yaşında deldirseydim oynardı suan bilmiyor hep var mış gibi rahat edecek krem sürüyorum arada bide hiç sorun olmadı çok şükür çokta güzel duruyor
myangelgirl Elifpembesi aynen 😜 yani kulak deldirmek ne var ki bunda yabancılar 2 3 aylıkken deldiriyolar rahat insanlar cunku biz Türkler evhamlıyız 😄 bu sefer de niye deldirmednz kulağımı derse ya bebe büyüyünce oda var yaniiii😄😄
Barisla Elifpembesi çünkü her insan kendi bedeni hakkında sadece kendisi söz sahibidir. Siz iyiki delinmiş diyorsunuz ama belki kızınız küpe sevmeyecek. Mesela benim kardeşim hiç sevmez.. gusül alırken mecbur yikadigi için kapanmıyor da. Her abdest sonrası çekişir durur . Ne gerek vardı nefret ediyorum kupeden de kulak deliğinden de der . Tercih meselesi kendi bedeni sonuçta
Yncatc Aybukem17 hayır 15 dakika falan esim kucağına aldı gezdirdi bitti ağlaması ama bizim deldirdigimiz kadar acımıyor bende iki tane var delil kaç hafta acıdı onun 15 dakka sürdü kırmızısı başım açtı ilkini deldi ağladı hemen öbürünü delin beklemeyin dedim yoksa iki kere aglıcak orda olanlar bile iyi yapmışsınız hep öyle yaptık dediler tabi sizin tercihiniz ben iyiki diyorum