Bence kimseden yardım beklemeyin, her koyun kendi bacağından asılır. Kızımla 1 haftalık olduğundan beri yalnızız, annem yanımdayken de hiç yardım istemedim. Bebeğimin altını kendim değiştim, uyandığında sürekli ben kalktım, ben uyuttum, ben gazını çıkardım. O sadece yemeğimi yaptı, gelen misafirlere bile ben hizmet ettm. Herkes gider çünkü, sen kalırsın ve kimseye muhtaç olmamalısın. Yemek yapamadığım, evi toplayamadığım günler oldu, kahvaltı edemediğim zamanlar, lavaboyu bile unuttuğum oldu ama bir kişiye demedim gel bana yardım et. Herkes şimdi maşallah çok güzel bakıyorsun diyor. En güzeli kendin bakmak, biraz zorlanırsın ama iyi ki dersin.