efsaa1 bence abartmamıssın canım.Boyle günlerde anne insanın eli ,ayağı herşeyi oluyor.Bence annenle bi güzel konuş,anlat ona da güzelcene,sinirlenmeden sakince.Geçici süreç bunlar,sonra zaten gerek kalmıyor.Annem Allah razı olsun bin kere ilk oğlumda 3 yaşına kadar hemen hemen hergün geldi.(Oğlum hiç uymuyordu ne gece ne gündüz)Okula başlayınca azaldı tabi.Şimdi ikinciye oğlum var,yine belli bi süre iş düşecek anneme sonra o da bitecek.Bu yönlerini de anlat bence belki annen de daha iyimser bakar o zaman duruma☺️