Efem123 Karataş hastanesi Dr erdem Özbek gerçekten bu kadar memnun olamazdık kendi doğal uykusunda sünnet etti uyandığında ilk gün tabiki ağrı oluyor ama hiç bir sorun yaşamadık 1 hafta oluyor ettireli gece bile bebeğimizin durumunu sordu çok tatlı güleryüzle bir doktor fiyat olarakta bir çok yere göre gayet iyiydi