Aleynaa1 ben başlayamadım 4 ay atağındayız hâlâ gündüzleri 6fak ufak deneme yapıyorum bazen gözlerini açıyor itiraz etmiyor uyuyor ama bazen direk yay gibi geriyor kendini uyumuyor. Ama gece uykusuna geçişler çok zorluyor bugğn 40 dk sürdü. Emme süresi kısaldı devamlı acıkıyor sanırım emmekte stemiyor işin garibi. İnşallah atak biter düzeliriz böyle kalmaz 😓