Aselikoommm Aleynaa1 8 Ay 18 günlük canim yo hayır çok güzel karşıladı sadece çabuk pes etmişsin biraz düşün dedi daha sonrasında beni arşive ekledigini ne zaman hazır hissedersem devam edebileceğimiz söyledi
Aleynaa1 Aselikoommm iyi bari tekrar başlamak isterseniz sizin için iyi olur tekrar ücret ödemesi yapmamış olursunuz 😇
RobinScherbatsky Aleynaa1 ilk gece yorgunluktan bayıldı uyudu ama dün 1 saat uğraştım karanlık ev turu vs yaptım 25dk kucağımda ağladı ona rağmen yatakta kalma süresini uzatın diyor gülden hanım 3 dk zor bekliyor daha uzun nasıl bekletirim bilmiyorum
Aleynaa1 RobinScherbatsky benimde dün gece berbat ötesi geçti resmen kucaktaydı şuan heryerim ağrıyor. Ama şuan gündüz ilk uykusuna geçti dün 40 dakika direnmişti bugün 16 dakika direndi. Gece nasıl olucak geceden korkuyorum 🥺
RobinScherbatsky Aleynaa1 günden günr alışacaklar ama çok zorlu oluyor nerdeyse 5aynkucağımda uyuyan çocuk 2 günde nasıl yatakta kalsın
Aselikoommm Aleynaa1 umarım talihsiz bir kaza yaşadık zaten bu gece bebeğim yataktan düştü yüzü gözü yara içinde dua ederseniz çok sevinirim tomografi röntgen sonuçları temiz çıktı fakat 24 saat takipte kalmamız gerekiyormuş o iyi olsun da istediği gibi uyusun🥺
Aleynaa1 RobinScherbatsky evet malesef özellikle benimkisi meme delisi bianda çocuk tabi çok aşırı tepki veriyor
Aleynaa1 Aselikoommm oyy kıyamam dualarım sizinle inşallah bi sorun yoktur içinizi rahat tutun stres yapmayın
Linlin1511 RobinScherbatsky ben de çok merak ettim valla. takip ediyorum kendisini instagramdan,her şeyi iyi hoş anlatıyorlar da birisi de çıkıp anam babam hayrına şu insanları bir aydınlatayım demiyor.
Aleynaa1 Mervehiraa siz başlayalı 4 gün olmuş gözle görülür fark gördünüz mü kesintisiz uykuya geçti mi