Mrvsmt2502 mamanveutdormir eğitimi kimden aldınız acaba. Ayrıca sizin verdiğiniz eğitimle uzmanın eğitimi arasında nası farklar vardı
mamanveutdormir Mrvsmt2502 instagram : melodiuyku . ben sabahları o uyanmadan uyandırmıyordum. uyuduğunda ne kadar uyursa uyuyordu. akşam 6 dan sonra şekerleme yapıyordu. bi sürü hata yani
Mrvsmt2502 mamanveutdormir bende kendim deneyeceğim atak dönemi geçsin diye bekliyorum şimdiden ufak ufak hazırlık yapıyorum tracy hogg un kitabını okuyorum hata yaomam inşallah.
RobinScherbatsky 2626 ben perşembe günü melodiuyku yla başlıyorum eğitime 14 gün sürecekmiş ücreti de 900 tl. Tavşanuykusu sayfası 2,5günde eğitim verdiğini söylüyor 2,500 tl idi ücreti çok fazla geldiği için denemedim maalesef
Mrvsmt2502 RobinScherbatsky süreci bizimle de paylaşır mısınız bende takip ediyorum Instagram’dan ama kendim denemek istiyorum önce 900 de az değil ki 😔
Aleynaa1 RobinScherbatsky meraba bende perşembe günüydü cuma ya çektik bizde melodi uykuyla başlıyoruz çok merak ediyorum başarıcak mıyız. Sizde de oluyır mu ya olmazsa vs
Aselikoommm RobinScherbatsky bizde perşembe başlıyoruz melodi uyku ile hadi hakkımıza hayırlısı bakalım neler bekliyor bizi inşallah uyuyan bebisler görürüz çok heyecanlı 😍😂
2626 RobinScherbatsky tavşanuykusuna bende sordum banada çok fazla geldi hem süre kısa hem ücret fazla sizin dediğiniz diğerime bakacağım
RobinScherbatsky Mrvsmt2502 değil tabii ki fakat 2,5 da değil en azından ben tam anlamıyla yönlendirilmeden paylaşılan videolarla ilerleyebileceğimi düşünmedim o yüzden alıyorum. Her bebeğin kendi rutinine göre eğitim verdiklerini düşünüyorum ama eğitim bittikten sonra post açarım umarım faydalı olur 🙂
Elisamomceren Mrvsmt2502 ya bende denemek istiyorum ama çaplı öğrenmek lazım çocuğu da boşu boşuna üzmek istemiyorum bakalım
Mrvsmt2502 Elisamomceren o yüzden kitaplarını okuyorum ben kim West in kitabı da var çoğu şeyide videolarla öğrendim birde doğduğundan beri hep yatma kalkma saatlerine dikkat ediyordum ama bilmiyorum inşallah başarırız
Elisamomceren Mrvsmt2502 inşallah bende bu kitabı alicam çok da büyümeden öğretirsek iyi olcak inşallah
RobinScherbatsky Aleynaa1 oluyor tabii ister istemez ama istikrarlı olursak başarırız diye düşünüyorum 🙂 bizim gibi düşünen bir çok anne vardır benim kızımın gece uykuları çok iyiydi 3 haftada belki 3 gece deliksiz uyumuştur gündüzleri düzenledim sayılır ama gece için şart
Aleynaa1 Aselikoommm ay ne çok varmış melodi uykuyla aynı zamanda başlayan 😍 sizin bebeğiniz kaç aylık
Aleynaa1 RobinScherbatsky benimkisinin gece uykuları berbat 1 saat dolmadan saat başı uyanıp emmek sallanmak istiyor çok zorlayıcı oluyor benim için dayanılmaz bi hale geldi artık 😞 inşallah çok ağlamadan ince geçişlerle öğrenirler de güzel sonuçlar alırız 💓