Biz bursa da özlem.ozdemir e gittik eeg çektirdik temiz çıktı şükür şöyle anlattı bize her bebek için havale riski var ama Berk için bir tık daha fazla dedi çünkü Berk skafosefali ameliyat oldu kafatası şekil bozukluğu yani tedavimiz bitti aslında ama olsun dedi ikinci sebep de küçükken ben havale geçiriyormusum genetik yatkınlık dedi şuan da covid o yüzden ateşi çıkıyor tetikteyim havale anında ne yapmak lazım onlardan bahsetti ateslendigu gece 3 kere hastaneye git gel yaptık ama yatirmadilar ateş için burda da aynı şey yapilcak dendi bir de gittiğim hastane pandemi değil pozitif olunca almadı havale geçirmesini biz de onleyemeyiz sadece müdahale edebiliriz dedi bunun için de özlem hanım bize ilaç yazdı acil durum olursa diye inşallah kullanmak nasip olmaz ama temin ettim şuan daha iyi şükür