esengl03 benim kızımda 14 aylıkken nöbet geçirmişti, ateşli nöbet dediler ama kızımın hiç ateşi yoktu birden oldu ve nöbet geçirirken yükseliyordu ateşi hastanede ikinci kez geçirirken fark ettim bunu, 2 3 saat aralıklarla 3 defa geçirdi keppra kullandık biz o yüzden, çok geçmiş olsun, o anı hiç bir anneye yaşatmasın, bizede tekrar yaşatmasın Rabbim inşallah çok kötü