Gozde14 Nilunas bizim doktorda dedi zamanla kuculmeye baslar diyede ne biliyim iste insan endiseleniyo ister istemez
Msdmllale Gozde14 benim bebeğimin ayak bileğinde var ama baya büyük küçülecek 2 yaşına kadar dediler. Bir ilaç varmış küçülmesi için doktor bizi bezmi aleme yönlendirdi.
papatyam2019 incitanesii doğduğunda vardı benim kızımın doktorumuz 2 yaşına kadar geçer geçmezse tedavi ederiz demişti ama bı zararı yok tedavi edilmesede olur demişti