Menis123 benim bebeğimde bir aylıkken silikon ucu takarak emmeye çalışıyordu başta zor oldu ama saçarak vermeye devam edecek olursam süt zamanla hiç gelmeyecekti çünkü azaliyordu sütüm sürekli emzirmeye çalıştım gece gündüz saat başı büyüdükçe güçlendi ağzı