Beyza30 ftmnrt Ben ilişkinini de kullanıyorum sensitive bebek mağazaların da yok deterjancı var eşim oradan alıyor ıslak mendili falan tâbi deterjancı da da bittiğin de naturali alıyoruz külot bez Dâhâ rahat ikisini de kullanıyorum ikisinden de memnunum
ftmnrt Beyza30 külot beze simdilik cesaretim yok bebeğim 4 aylık zaten henüz bende trendyoldan stok yapıcam sensitive, bittiginde naturali deneyeceğim umarım o da güzeldir. tesekkürler 🌸
Gamzeylcnr ftmnrt sleepy natural arada pişik yapıyor sanki. Islak mendili de pişik yapmış olabilir ikisinden birisi ama çözemedim ☺️ Bende minies kullanıyorum şimdi ama o da çok iyi değil
ftmnrt Gamzeylcnr bende pişikten korktugum icin denemeye çekiniyorum 4 aylık oğlum su ana kadar hic pişik olmadı sensitiveden. yaz günü pişik olursa yandık 🤭
kayraveannesi_ Ftmsnny ben oğluma doğduğundan beri sleepy kullanıyordum minies denedim biara çok kötü pişik yaptı geri döndüm sleepye memnunum
blzylcnsy ftmnrt ben markette ki ablamı aradım şimdi iki mağazadan da ürün satmıcaklar gidip alcam bugün 😂 stok yapıyım ne olur ne olmaz
ikikizannesi ftmnrt ikisinide kullandim sensitive olan daha yumusak naturel sert bna gore tek farki bu sensitive kullaniyorum
Erencinarinannesi ftmnrt ben doğduğu günden beri sleepy natural ıslak mendil kullanıyorum çok memnunum bez olarak da molfix püre&sofra serisini kullandım pişik yaptı 2 numara nın ortalarında şimdi sleepy natural aldım çok güzel
Yakamoz İkisini de kullandim, kullaniyorum ama yalan yok ben sensitive daha çok begenmistim. Natural arada pisige sebep oluyor sanki, ustelik naturalde biraz degisik bir koku da var. Ve sensitive daha yumusak yapılıydı 🤷🏼♀️
ftmnrt Yakamoz bende bu tip durumlardan cekiniyorum umarım memnun kalırım ondanda. tesekkür ederim ❤️
Smrenes Naturali ben pek beğenmedim hep taşırma yaptı kakalarda yanlardan ama sensitive daha iyi bence.. Şuan sensitive kullanıyorum bulursam stoklucam ayrıca natural yaptılar ıslak mendilleri daha da pahalandı.. Mor paket 4lüsünü 20 tlye alıyordum bu natural 3lü en ucuzu 20 TL gittikçe de artıyor..
ftmnrt Smrenes sensitive trendyolda oldukca uygun şu anda 120 adet 110 tl ve 4 paket sleepy ped hediyeli. en iyisi stoklamak sanırım 🙄
Mucizem_0809 ftmnrt ben doğduğundan beri kullanıyorum naturale döndü hepsi artık üretim o şekilde olacak 3 numara natural biraz jel çıkardı ama sürekli değil oda aşırı ter yaptığında bel kısmında oluştu ıslak mendili değişene kadar pişik nedir görmemiştim ne zaman başka marka ıslak mendile başladım yavrumun poposu kabuk kabuk pişik oldu 😞
ftmnrt Mucizem_0809 günlükte ıslak mendil mi kullanıyorsunuz? ben doğdugundan beri temizleme pamuklarından kullanıyorum daha ekonomik ve sağlıklı oluyor. denemediyseniz tavsiye ederim ❤️
Meron ftmnrt bende ilk başta sensitive ıslak mendilini kullanmıştım bulamadım natural aldım. Daha güzel daha yumuşak geldi bana.
Umrnkrhn ftmnrt ben de sensetiveden natural a geçtim ama symbian 2 numaradayız sanırım 1 haftaya kadar 3 e gecerim. Ben daha çok beğendim natural ı dokusu falan çok guzel
mummy ftmnrt natural çok daha güzel tavsiye ederim hep sleepy kullanıyorduk naturale geçtik çok sevdim
ftmnrt mummy beğenenler de beğenmeyenler de cok, deneyip görmem gerekiyor sanırım. tesekkür ederim ❤️
Beyza30 ftmnrt Biz de 4 ay 23 Günlüğüz külot bez tam oluyor kilosundan galiba 4 aylıkken tam 8 kiloydu