Sleepy natural aldım çok da güzel hem yan bariyerleri hem de emiciliği üç numara kullanmama rağmen çiş çizgisini bile atlamamışlar kokusuz ve gayet güzel yeni doğduğunda sensitive kullanmıştım ama hiç memnun kalmamıştım sızdırmıştı hep daha küçücük olmasına rağmen şimdi o kadar harekete rağmen bi sızdırma yok şükür bundan sonra sanırım buna devam edicem