sonsuz17 Kızlar Instagram’da çok sayfaya baktım ama ya paçaları çok dar ya Boyları çok kısa ben rahat etmiyorum öyle şeylerle ama ben 38 giyiyorum bu 40′tan başlıyor olur dedi sayfaya sordum yani manken de 38′miş Bedeni en sondaki rengi düşünüyorum
gibicibicis sonsuz17 bence takım güzel beğendim ama seçtiğiniz renk pek hoşuma gitmedi ilk 3 renk daha iyi 🌸
sonsuz17 Halimea o renkte de takımım var neden beğenmediniz diğer sayfalarda da bol yok ben dar kısa sevmiyorum işte
Halimea sonsuz17 ben modelini sevdim renklerini sevmedim cnm , su yesili soluk duruyo ,siyah boğucu geldi gözüme , krem içinizi belli eder. Lilası gözume hos geldi. Siz begendiyseniz alabilirsiniz ben fikrimi söyledim.
Asli123 sonsuz17 kusura bakmayın ama begenemedım ben hiç. Moodbasic takımlarına bakın çok güzel modeller var.
sonsuz17 Halimea aynen haklısın keşke renkler daha canlı olsa bu tarzda bildiğiniz sayfa varsa alırım fikrinizi
Serpil51 sonsuz17 tercih edermisinız bilmiyorum ama dolapta etiketli veya çok az giyilen aerobin takımlar görüyorum 150 ve max 200 tl oluyor