OzlemDoganay Melegimekavustum ben öğrenciyken çok kullandım idoyu hiç sorun yaşamadım bavul konusunda falan
Melegimekavustum OzlemDoganay eşim uyudu şimdi gönül rahatlığı ile 😀 sabah sizin yorumunuzu da söyleyim iyice rahat etsin 😀 bebek arabasını umarım alırlar kucakta sıcakta nasıl durduralım neticede. Bizde sorun yaşamadan gideriz inş. Teşekkür ederim yorumunuz için 🌺
OzlemDoganay Melegimekavustum gidersiniz inşallah içinizi ferah tutun 🌸 şimdiden hayırlı yolcular iyi tatiller ☺️
Seatib Melegimekavustum bizde kullandık bayramda öyle bir sıkıntı yaşamadık. Bebek arabasıyla gedik bu arada