Melegimekavustum Arkadaşlar merhaba, Deniz otobüs ile seyahat yaptınız mı? 8 aylık kızım var bebek arabası ve 2 tane bavul ile yolculuk yapacağız. Rahat oluyor mu? Tavsiye eder misiniz?
OzlemDoganay Melegimekavustum gayet raht. Bavulları zaten girişte bırakıyosunuz. Çıkarken acele etmezseniz daha rahat edersiniz. Çünkü yığılma oluyor
OptimusPrime Melegimekavustum Bavulun üzerine isim yazın kocaman.. 🥲 bizde gideceğiz İDO ile. Siz nereye ne zmaan?
Seatib Melegimekavustum bizde kullandık bayramda öyle bir sıkıntı yaşamadık. Bebek arabasıyla gedik bu arada
Melegimekavustum OzlemDoganay bavul kayboluyor diye çok yorum okudum ama kaybolmasın diye ne yapabiliriz acaba? Bebek arabası ile girebiliyor muyuz?
OzlemDoganay Melegimekavustum yani o ihtimale karşı o zaman ilk önce kapıya siz çıkmaya çalışın 😅 çalınabilir belki de bişey diyemiyorum çünkü bi güvenlik sistemi yok öyle orda duruyo valizler 😅😅 en arkaya sakla ya da alamasınlar hemencecik😅 bebek arabasını tam hatırlayamıyorum içeri alıyolar mu ama bence alırlar bunda uyuyabiliyor falan diyin
OzlemDoganay Melegimekavustum ben öğrenciyken çok kullandım idoyu hiç sorun yaşamadım bavul konusunda falan
Melegimekavustum OptimusPrime yarın sabah Edremit e geçeceğiz inş. Çalıyorlar falan diyorlar bavulları hiç güvenlik yokmuş. Eşim strese girdi 😀
Melegimekavustum OptimusPrime ahahaha yaaa bende strse girdim şimdi bilgi veririm tabi eşim vazgeçmezse otobüs ile ido arasında kaldı 😀 😀
OptimusPrime Melegimekavustum Ben sanmıyorum bir şey olacağını ya. En kötü hemen sizi bieakip çıksın valizi alsın siz arkadan yavaşça gelin. 😂 Ben bir valiz, bir de park beşik götüreceğim. Beni de tereddüt düşürdünüz şimdi 😂
Melegimekavustum OptimusPrime bizim de aklımıza bu gelmişti zaten 😀 eşimin yüzünden ya çocuk olduktan sonra böyle bir adam oldu 😀 havayı koklayacak neredeyse bu hava bize bişey yapar mı diye 😀 😀
Melegimekavustum OzlemDoganay eşim uyudu şimdi gönül rahatlığı ile 😀 sabah sizin yorumunuzu da söyleyim iyice rahat etsin 😀 bebek arabasını umarım alırlar kucakta sıcakta nasıl durduralım neticede. Bizde sorun yaşamadan gideriz inş. Teşekkür ederim yorumunuz için 🌺