Norveckizi
İlk doğumdan sonra 1 ve 2 numara olarak sleepy kullanmıştık sonra beğenmedim sızdırma olayı yaşadım 3 numarada molfix denedim gerçekten memnunum kaliteli ve güzel kesinlikle Molfix derim 👍🏻
Şimdi 4 numara kullanıyoruz Molfixte gerçekten iyi 👍🏻
Trendyola bakabilirsiniz orada indirimli oluyor genelde bizz Trendyoldan alıyoruzz