Hangisini kullanirsan ona alisiyorlarl demis bi arkadas ya sanirim dogru söylüyor.Dogdugundan beri prima premium care kullaniyoruz aşırı aşırı memnunum fakat ekonomik olarak zorluyor degistireliö dedik hangini takarsak takalim memnun kalamadık kızarıklık oldu popişte.Bence molfixle baslayin tahris olucak gibi hissederseniz primaua gecin