phedra Slakra bana da sıkıntı basıyor ama olmadığımı görünce rahatlıyorum aslında bu havalarda ve bebeğim böyle zorken bir de adet derdiyle uğraşmak istemiyorum, çünkü benim adetlerim hep yoğun ve ağrılı geçiyor 😥
Mervayd Slakra hayır hiç sıkıntı olmuyor şişkinlikte olmuyor çünkü süt çrkiyor onu bende öyle en azından