Slakra tam olarak dediğiniz gibi oldu. 40 ıma yakın 2 gün kanamam arttı sonra 3 ay olmadım bebeğim 3 ay 18 günlükken ilk adetimi oldum. Ama hiç normal değildi. Saatte bir gece pedi değiştirmeme rağmen yetiştiremiyordum. Sezaryen sonrası ilk 2-3 adetin yoğun olması normalmiş. Yoğunluk devam ederse ilaç almak gerekiyormuş