Aybersa 0503 sakin ol dediğim gibi , refleks kaybı bingildak şişmesi , emememe titreme vs bunlar hep birlikte gerçekleşmeli demişti. Dediğim gibi bir sinek çeşidi var mahvetti benim oğlumu da. ,ben sinek gibi düşündüm ,inşallah öyle zararsız bir şeydir🤲🤲🤲
0503 Aybersa inşallah inşallah öyledir emmesi falan herşeyi çok normal çok şükür tbi bu yeni bişey bçyani ben 4 5 gündür bu şişliğin olduğunu farkettim önceden de olsa farkederdm eminim
Derya341986 0503 bencede internete aldanmayın bende her hastalıkta giriyorum okuduğum herşeyle kalp krizigeçiricek hale geliyorum en doğruyu doktor söyleyecektir
aslansmomm 0503 internete aldanmayın baş ağrısı yazsanız tümör cıkıyor, kötü bir sey olduğunu sanmıyorum Allah korusun bir sey olsa mutlaka başka belirtilerde olurdu. Alnıda kızarık diyorsunuz bence oyuncak vs carpmıstır ya da sinek ısırmıştır yarın güzel haberlerinizi bekliyoruz🙏🏼
Feride10 Merhaba, gittiniz mi doktora? Ne dediler. Bu aralar sokan böcek cinsleri çoğalmış garip bir şişkinlik yapıyormuş soktuğu yerde. Sizinki de o olabilir mi acaba
0503 Feride10 Feride10 ya hiç bilmiyrm ama hala şiş bu hafta içi yine gdecem film çekilecek dr da bişe yok 10 gün snra yine gel dedi
0503 ayseeeasln21 dr muz bişe yok dedi sana göre şiş dedi ama 1 hafta 10 gün snra yine gel bakalım dedi hafta içi tekrar gdecem şişlik sadevçce bana geliyormuş
0503 Derya341986 normal şişlik gbi dedi film falan istemedi 1 hafta snra yine gel bakalım dedi dr bana göre bişe yok şişlik de yok dedi ama bence bariz belli şişlşk
0503 Derya341986 bugün tekrar gittik başka bir doktora maalesef bıngıldak kapanırken oluşan kemik ler üstüste binmiş dedi bu ne demk bilmiyorum olabilir bir durum ama beyin cerrahın göster dedi randevu aldık perşembe günü beyin cerrahın gdecez
0503 aslansmomm bugün tekrar gittik başka bir doktora maalesef bıngıldak kapanırken oluşan kemik ler üstüste binmiş dedi bu ne demk bilmiyorum olabilir bir durum ama beyin cerrahın göster dedi randevu aldık perşembe günü beyin cerrahın gdecez
aslansmomm 0503 inşallah önemli bir şey yoktur içinizi ferah tutun bizide haberdar edin dua ediyorum sizin için🙏🏼
0503 Anneler sakın bebeğnizde bir durum swzersenz hiç ukursuz olmayın ben bugüne dek enn küçük şey dahi olsa gittim eşim hep kızdı bişe yok diyip en küçük şeyde gece olsa içim rahat etmesi için gittik yaklaşık 4 hafta önce kızımın bıngıldağınn yanında şişlik farkettim daha önce yoktu eminiö 1 hafta geçti inmedi dr a gittim dr bişe yok bi yere vurmuştur önemli deil dedi ama benim içim içimi yedi hep bu şekilde 3 hafta geçti bulunduğumuz bu hafta 4 hfta ben randevu alıp yine gittim ama eşim bişe yok gitme deyip durdu dinlemedim bugün gittim dr tam bıngıldağım bittimi şiş kemik oluşurken üstüste binmiş kemik olası bir durum dedi ama ben çok kötü oldum bu nedemek bilmiyorum için rahat etsin beyin cerrahın ia götür dedi perşembe randevu aldım bakalım ne olcak