0503 oğlum hastanede yatarken , bıngıldak sismesini kontrol edin ve tehlikelidir demişlerdi doğru ama , refleks kaybı vs de eşlik etmeli , bana sinek ısırığı olabilir gibi geldi , geçmiyor şişlikleri değişik bir sinekler var bu sene 😏 inşallah öyledir 🤲❤️