Nuhahavva MelekTF 8 aylık bebeğim sevmiyor suyu kaşık biberon bardak ne olursa istemiyor zorla kaşıkla veriyorum azar azar
Gunesimkaan MelekTF benimki bir anda kendi kendine içmeye başladı lıkır lıkır idrar çıkışı iyi olduğundan çok zorlamadım ama hep teklif ettim 5.6.7. Ayında çok zorlandık tiksindi sürekli bir sürü suluk aldım ama işe yaramadı au harici sıvı şeyleri içerdi şimdi 9 aylık suyu lıkır lıkır içiyor kendisi zorlamadım hiç bir anda başladı öyle
Derinikolu MelekTF alıştırana kadar kaşıkla verdim ama hep biberon teklif ettim hiç içmezse biberonla ağzına su bile sıktım 🤷🏻♀️ Şimdi alıştı biberondan içiyor artık ama suluğa geçemedik daha
Haticeedmrr MelekTF ben hiç biberonla su vermedim bardakla veriyorum zaten biberon ve emzik ten nefret eder oğlum
edaaydinm MelekTF ablamın bebeği 3 ayından beri biberonla su içiyor şimdi 4 aylık günde 7-8 kere su içer hava da çok sıcak verince sussus kalmış oluyor zaten
cennet123 MelekTF kaşıkla verdim bi kaç kez iki haftadir falan benle bardakta içiyor her su içtiğimde kucağımda ise mutlaka o bardaktan içecek elini uzatıyor😂
Biran MelekTF ilk zamanlar kaşıkla verdim içmedi bardakla denedim çok akıttı sonra aventin alıştırma bardağını aldım çok güzel içmeye başladı çok memnundum ama emzik kısmından koku geliyordu hergün kaynatmama rağmen en sonunda wee baby pipetli suluğunu aldım boş bir pipetle ağzına bir kaç kere su bıraktım sonra da gönderdim nasıl içileceğini şuan çok güzel içiyor boğazına da kaçırmıyor çok memnunun🌻🙏🏻
Barlas_mom MelekTF Oğlum mamayla beslendiği için biberonla suda veriyorum. Siz emziriyorsunuz biberon alışık değildir o yüzden kaşıkla vermenizi öneririm sonra da 6 ay suluklar var öyle vermeyi denersiniz 😌
Simm93 MelekTF ilk kaşıkla verdim 6 ayda basladik bir süre kasikla icti daha sonra yumusak uclu suluk aldim biraz zorlandi ona da alismakta ilk etapta icemeyebilir ama pes etmeyin daha sonra suluga da alisti simdi iciyor
Bahar8686 Sema_arya_linda17 ben de anne sütü ve mama beraber veriyorum. Anne sütünün yüzde 90′ı su zaten. Doktorumuz altı aya kadar su onermemisti, altinci ay doldu suya başladık. En iyisini doktorunuz bilir tabii ki.
Ertugrulunannisi MelekTF ebebek de fuska su var onun kendi başlığı da var onunla alıştırdım sonra bardakla
Sontvbukucu MelekTF canim sen teklif et ama adam akilli icmesi için erken 9.ayda ogrendi oglum simdi baya baya iciyor. Ben de hic içmeyecek sandim. Ama ben pipetle agzina dökerek öğrettim. Simdi bardak, suluk, pipet herseyle icebiliyor.
Denizanasi92 MelekTF ben kaşıkla veriyorum yüzünü buruşturuyor eşim biberonu sıkıp ağzına sıktırmaya alıştırdı kesin bu ileride sorun olacak ama öyle içiyo