MelekTF fermaninannesi büyük ihtimal, çünkü öyle basit Bi biberon almıştım, hangi marka biberon önerirsiniz
fermaninannesi MelekTF philips avent dicem ama fiyat olarak biraz pahalı diye biliyorum benim oğlum 360 derece olan suluktan kullanıyor gayet memnunuz 🤭
MelekTF delirmeceler ben sadece anne sütü veriyorum, alerji maması için rapor çıkarcaz bazen sütüm azaldığında vermek için onu içirirken de çok zorlanıyorum yapamıyor
delirmeceler MelekTF benim kızımda alerjikti ve kusuyordu anne sütünü bebeklerim 3 aydan sonra reddettiler doktorda zorlamaya gerek olmadığını söledi çünkü sancılı süreçti onlar için anne sütünü vermeden önce uyurken verebilirsiniz içmeside gerekiyor
yase_bora MelekTF biz de 5 ay 21 günlüğüz ilk başlarda biberonla verdim almadı simdi küçük su şişesiyle veriyorum döke saça içiyor 😄😄
ettyymom MelekTF benim oğlumda içmiyordu hatta suyu sevmiyordu pipetli suluk aldım nuk un çok sevdi bol bol içiyorda
meg2022 MelekTF öyle gerçekten 🥰 bir iki gündür ayaklarını keşfetmeye başladı bide bizimki çoraplarını çıkarıyor ayaklarını tutmaya çalışıyor bi görsen 😂 suluk da tutmalı iyi oluyor evet bide akıtmayanlardan alırsan uzun süre kullanır diye düşünüyorum bizimki yerden yere vuruyor 15-20 gündür hala sağlam şükür 😅
Damla90 MelekTF başlarda kaşıkla verdim tadına alışsın diye. Sonra alıştırma bardağı biberon falan denedim hiç birini içemedi. En son 360 derece denilen bardaklardan aldım , magic cup da deniyor sanırım ismine. Onunla şahane içiyor. Kulpsuz bardak gibi ve su dökülmüyor.
GSevilay65 MelekTF ben normal çay kaşığıyla verdim sonra biberona alisti masallah baya sevio her mama sornasi su icio bu aralar sıcak olduğu için bardagiyla da veriorum kendisi döke döke icio hemde bardaga alissin die 7 aylık olcak Ağustos 5 de
Sema_arya_linda17 Deletedmom_54 benim bebeğimde 18 günlük hem anne sütü hemde günlük mama veriyorum bazen gece yatarken 60 cc içiyor su vermeli miyim anne sütü aldığı için 6 ay verilmez diyorlar
Yagmur-Cansu22 Sema_arya_linda17 benim kızım 4 aylık. Emiyor ve sabah akşam sadece 60 ml mama veriyorum. Doktorumuz mama aldığı için günde 10 ml kdar su verebileceğimi söyledi.
Bahar8686 Sema_arya_linda17 ben de anne sütü ve mama beraber veriyorum. Anne sütünün yüzde 90′ı su zaten. Doktorumuz altı aya kadar su onermemisti, altinci ay doldu suya başladık. En iyisini doktorunuz bilir tabii ki.
Deletedmom_54 Sema_arya_linda17 susuz yaşama karşıyım söyle düşünün çay içiyorsunuz yemek yiyorsunuz meşrubat içiyorsunuz hangisi suyun yerini alır ama hepsinde su var. Halamın bebeği susuzluktan vefat etti
Arctrus Benimki 18 aylık ,2 aydır kendi bardakla içiyor ,öncesinde ben hep bardakla içirdim pipeti falan oyuna vuruyor olmadı o işler,zaten şimdide bilerek azıcık bırakıp bardakta yine elini sokup oynuyor ben bakınca da içiyormus gibi yapıyor :)
Aylakiz0-6 MelekTF tomme tippe kolik biberonla veriyorum yavaş akış olduğu için genzine kaçmıyor ve yavaş yavaş içiyor bebeğimin hem ilk su denemesi hem de ilk biberon denemesi oldu ve bir haftadır severek içiyor :)
Hilalyrdkl MelekTF benimki de biberon falan tutmadı . Büyük bardakla da zorlandı . Kahve yanı bardakları var ya canım minikler onlarla dene o hoşuna gitti . Döke saça içiyoruz
Ozlem81 MelekTF çay kasıgı ile basladım sonra suluk verdim onu da pek sevmedı bardakla alısması cok zor olmadı