hansmomm kuzum şimdi yukarda da yaZdım zararlı diyorlar ama kime göre neye göre kapalı kutu içeriğini söyledikleri kadar bildiğimiz gaz ilaçlarıda veriyoruz onlar yararlı kimyon zararlı diyorlar . Dediğim gibi kendi şahsi kararım ikisinide denemiş biriyim kimyon çayı oğlumu çok rahatlattı . Fincana bir çay kaşığı kimyon ve fincana sıcak su doldur 15 dk demlensin . Kimyon dibe çökünce . Soğut bir max 3 çay kaşığı veriyordum..
Bu şekilde yazmış arkadaşımız bnde ayni fikirdeyin zaten çoğu gaz damlası da kimyon var bir çay kaşığı şeklinde verip faydasını görürsem devam ederim