hansmomm Kızlaarr 1 aylık bebeğimin yarın hepatit b aşısı var ve çok korkuyorum ateşi olmasından vs. Aşı sonrası nelere dikkat etmeliyim tecrübeli annelerim yardımcı olursa çok sevinirim ❤️
Birtaneanne hansmomm 3 gün önce yapıldı bizimde ateşi olmadı sadece iğne yapılan bacağı biraz şişti ve huzursuz oldu. Calpol verebilirsiniz yarım çay kaşığı doktorumuz böyle söyledi. Bizim bide gazla birleşince ikisinin etkisiyle sabaha kadar uyumadık 🥲 ama hemen geçiyor korkmayın
milletsanaseymiolacak hansmomm bizde hiç sorun olmamıştı strese girmeyin onlar da hissediyor 💙 2. Ay asısı içinde cok zor diyorlardı 3 iğne birden biraz huzursuzluk yaptı sadece geçti 3 güne korkmayın rahat olun 🌸
Adenn-gcl hansmomm bu ateş yapmıyormuş canım biz olduk çok şükür direk uyudu benim kızım şimdi 2 ay aşırısı olacağız o biraz yapıyormuş sanırım
hansmomm Birtaneanne Rabbim şifa versin inşallah 🙏🏻 bizde koliğiz maalesef ki inşallah hiçbir sıkıntı olmaz 5 saat ağlıyordu 15 saat ağlar şimdi 😭calpolün faydasını gördünüz mü acaba
Birtaneanne hansmomm evet ağrısını kesti fakat ikiniyordu yani gazdan da oldu biraz ağrısı da oldu kesik kesik de olsa uyudu sonrasında akşama kadar uyudu 🥲 Allah yardımcın olsun canım çok zor bu gaz problemi
hansmomm milletsanaseymiolacak kesinlikle hissediyorlar 🫶🏻Umarım hiçbir sıkıntı olmaz aşırı panik bi insanım bunu bile gözümde o kadar büyütüyorum ki anlatamam 🥺
milletsanaseymiolacak hansmomm inanın bende aynıyım bide burada okuyordum hep korkarak gittim ama hiçte oyle olmadı korkmayın ☺️
Aslmom Ay aşısında ateş olmuyor huzursuzluk vs olmuyor pekiştirme aşısı Ay aşısı ara ara hafif ateş(24saat içinde) ve huzursuzluk yapıyor, bizde 2. Ay aşısını 3 gün önce vurulduk panik yapmayın sizin stresinizden de etkileniyor bebiş 🤗
hansmomm Aslmom ne kadar güzel anlatmışsınız ilginiz için teşekkür ederiiim içim rahatladı gerçekten 💕
eserekli_kiz11 hansmomm ilk ay asisinda ates olmuyor ama huzursuzluk oluyor onun icinde ebemiz 1 cay kasigi calpol vereblrsn dedi bn bir kere vermstm 2.ay asisi ates yapyr
Alparslan616161 hansmomm 1 aylık ta olmuyor diye bilyrm 2.ay aşısı zor çok ağrıları oluyor çünkü 1.cide bişi olmadı 2.cide çok ağrıları oldu hiç uyumadı sürekli ağladı
Birtaneanne hansmomm malesef bizde artık grce gündüze döndü geceleri uyumuyoruz gündüzleri uyur olduk. Bı postta gördüm kimyon çayı veriyorlar sanırım tam bilmiyorum verilir mi verilmez mi sordum ama henüz dönmediler 🥲
eserekli_kiz11 hansmomm asi oldugu günün akşamı huzursuzlanmaya basladi rahat uyusun agrisini alsn diye aksam vermistim