Halimea Senemasilberen fayansını yüzeyiyle alakalıdır .bende evde sildigimde olmuyo, ama kayınvalidemler yeni fayans yapmışlardı ,onların ki de silince yağlı duruyo ve terlik izi …
Senemasilberen Halimea valla sanırım bu yüzden…sarımsı karolarım benim deseni de yok hemen iz olıyoe hemenn
alinaannee Senemasilberen her zaman en son bir kez de olsa şade suyla silerim düşünsene yer de niye deterjan veya yüzey temizleyicisi kalsın ki bebeklerimiz var yerde geziyorlar ister istemez 🤷♀️
Dmllyl Sprey şişesine 2 3 damla saç şampuanı ekleyin üzerini normal suyla doldurun onla silin parkeleri fayanslari parlatiyo kuruduktan sonra leke de kalmıyo.
KahveliVera Senemasilberen muhtemelen ondan iz leke oluyor ben kettle bile kullanıyorum sıcacık oluyor
Alya_pakir Senemasilberen duru suyun içine bide şu sıcak olucak hiç bişey koyma deterjan falan asla sadece sirke koy biraz kötü kokup geçiyor ama hiç merak etme olmicak iz