Deletedmom_23 Senemasilberen Ben normal soğuk su ile bingo yüzey temizleyici ve bir parça beyaz sirke koyarak siliyorum
KahveliVera Senemasilberen benimde ahşap değil parke asla iz leke bırakmıyor suyun da sıcaklığı önemli
Senemasilberen Deletedmom_23 inanın artık yer silmekten bıktım o dereceyi soğukla siliyorum normalde bende ama hep böyle
alinaannee Senemasilberen ılık suyla sil canım bir vileda kovasına iki kapak yüzey temizleyici koyman yeterli ilk silmeden sonra en az bir kere temiz sade suyla sil mis gibi olur merak etme
lceLady Senemasilberen muhtemelen cok ıslak siliyorsunuz çok ıslak olunca kurusada yerlerde bez izi kalır. Aynı seyı bende mutfakta yapıyorum öyle oluyor. Nemli olsun bez. Silerken cam kapı acık olsun hemde kurur
Duyulurum Senemasilberen zeminle alakalı olabilir mi, bazı yerleri ne yapsan iz kalıyor. Bazı zeminler de pisken bile belli olmuyor
Senemasilberen Duyulurum bunu da düşündüm..dün eşimin teyzesine gittim kadın sabah silmiş sadece ama yerler pırıl pırıl görünüyor
alinaannee Senemasilberen her zaman en son bir kez de olsa şade suyla silerim düşünsene yer de niye deterjan veya yüzey temizleyicisi kalsın ki bebeklerimiz var yerde geziyorlar ister istemez 🤷♀️
KahveliVera Senemasilberen muhtemelen ondan iz leke oluyor ben kettle bile kullanıyorum sıcacık oluyor