Hilalyrdkl Fu3160 aynıyız canım bence normal bir durum bu hava çok bunaltıcı . Onlar bizden daha çok zorlanıyorlar ama yapabilcek bişeyimiz yok buna . Sen bunu bir problem olarak görme içini rahat tut . 💕
Fu3160 ikievladimveben doğduğundan beri nerdeyse kullanıyoruz aslında dvit ama işte bide alerjik çocuk olunca besin alımımız da kısıtlı ne yazık ki