Kızlar bebegım 1yasında son ıkı aydır falan asırı terliyor uyurken ve emerken özellikle suan sıcaklar arttı kac kez üstünü degısıyorum ama sureklı kafadan terleme halinde bu neden oluyor olabilir basına gelen var mı dr gittik ama sormayı unutmuşum bunu malesef Demir ve dvit dusuk çıkmıştı ona bağlıyorum kafamda ama nette falan öyle yazıyor genelde sizin basınıza geldi mi de sordunuz mu bende uyuyorum sıcak evet ama o kadar terleme yok ki sıcaklardan oncede terliyordu zaten