Aysebeyzaa Beyzaa91 benim kızımın da griydi şu an 4 buçuk aylığız 2 aylıktan beri gözleri ela ve değişmedi hep aynı ton. Muhtemelen böyle kalıcaz inşallah 😄
asel_asya61 1oznur 48 günlüğüz bizim de lacivert ☺️ Hem eşimin ailesi hem kendi ailem kara kaş kara göz. Bizden renkli göz çıkmaz değişir mutlaka ☺️
1oznur asel_asya61 bizim dedemiz buyuk babannemiz yesil gözlü bende ondan merak ettim bakalım benim genlerim babasının genlerini gecmiş mi 😅
Asl-smom Beyzaa91 20 günlükten sonra mavi olmaya başladı bakalım değişecek mi göreceğiz şimdi 2 ay 23 günlüğüz
Gzmkr Doğduğunda bariz lacivertti, sonra maviye döndü, şuan yeşil olarak netleşti 🙈mavi olmaz demiyorum genlerde varsa tabiki olabilir ama o lacivertlik kalmayacak :(