Budiss_Moms öncelikle çook geçmiş olsun, inşallah en yakın zamanda toparlar bebeğiniz, dualarım sizinle🤲 bize mama değil 3 saatte birlik emzirme mutlaka yap dediler, kilo takibi yaptılar bezlerini tarttılar ve beslenmesinin iyi olduğunu söylediler ama yine de ilk 3 gün kilo almadı, aksine kilo kaybetti.. Son gün de kilo almamış olsaydı çıkış yaptırmazlardı, neyse ki 90 grlık kilo artışı gözlenince çıkarttılar.. Yarın tekrar kontrole gideceğiz, 52 günlük olacak hala baya sarı.. Bakalım sarılık ölçümü isteyecekler mi nasıl yorum yapacaklar. İsterseniz geri dönüş yaparım🌼 şifa diliyorum 🤲🌼