Hilalceee Ebrudincer Doğduğu güne göre ataktasınız ve yeni başlamış baya uzun gözüküyor 4.5 hafta kadar ama sonra baya rahatsınız🌸💞
2mavis Hilalceee ama asıl atak gelişim sistemi öyle işlemiyor mesela asıl doğduğu tarihe gore oturmaya emeklemeye vs başlıyor bebekler bunu esas almanız daha doğru olur bence :)
Ebru_91 Bize de bakar misiniz 4 temmuzda dogdu kizim aslinda 20 temmuzda bekleniyordu 1 haftayi gecti aksamlari aglayarak memede kalip uyuyoruz