yyesilintonu AgahBeyinannesi ama 6 haftalık bebel için çok asiri dikkat kesildiğinde görmek normal mi ? Çünkü kızımda bende 3 haftalikken öğrenmiştim açık pembe idi testte
AgahBeyinannesi yyesilintonu pardon alti haftalikken doktora gitmiştim 3 4 haftalıkken testte silik cikti
yyesilintonu Kbrtsk004 yaaa ne güzel ben 3 aydır adet olmuyorum 40 im çıktıktan 1 hafta sonra felan biraz kan geldi başka da olmadım
Kbrtsk004 yyesilintonu benim de 4 aylık kızım var cok kötü bir gebelik geçirdiğim için psikolojim alt üst olmuş durum da sürekli hamileliğim Diye kendimi kuruyorum
iki_tospik_annesiii yyesilintonu Resim atabiliyorsan at cnm bakalım. Aklında soru kalmasın kan ver bence
Merve_bolat yyesilintonu kuruma çizgisi olabilir mi acaba da kuruma çizgisi benim bildiğim net belli oluyor tamda emin değilim belki çok yeni olduğu için çok silik bir şekilde çizgi çıkıyordur
yyesilintonu Merve_bolat ama nerden baksani 4 5 gündür yapiyorum hcg yükseldikçe çizgide de belirginlesme olmazmi
Merve_bolat yyesilintonu belki kimyasal belkide dış gebelik kan vermeden doktora gitmeden bilmezsiniz
Mucizem0111 Kan verin isterseniz ama çizgiye cok güvenmeyin 1 hafta önce benimde 2 adet testimde hayali çizgi çıktı ama adet oldum bugün son günüm hatta ama yinede kan verin 🙂 benimde kanda negatif çıkmıştı
Samanalevi yyesilintonu benimki de öyleydi geç döllenme olmuş 2 testimde de o kadar zor görünüyordu ki hatta ilk testimde görmedim çöpe attım çok sonra merak edip baktığımda koyulaşmıştı. Geç döllenme ise çok silik çıkar
yyesilintonu Samanalevi sanirim psikolojil yapiyorum kalktım tekrar baktım bugün ki her iki teslime de artık gözlerim kayıyor olmayan yerlerde de çizgi görüyorum. Artık telefonun ışığını actm yine aşırı aşırı zor görünüyor
Mavi666 yyesilintonu ilk beş dk sonraki görüntü gerçeği yansıtmaz. Ayrıca şüpheleniyorsanız size yakın bi hastanenin aciline gidin kan verin 40-50 dk da belli olur.
yyesilintonu AgahBeyinannesi benimki resmen dikkat kesildiğinde görülüyor yani öyle hafiften fikkatli baksana değil asiri dikkatli bakınca
endoplazmikretikulumiste yyesilintonu erken gebelik testlerinden alın deneyin beklemiş testlerde 2. Çizgi çıkar çünkü beklemiştir ilk anlarda çıkmıyorsa bir gebelik söz konusu olmuyor birde regl dönemine girmek üzereyseniz o dönemde bir miktar hcg bulunuyor hormonal değişimlerden o kafa karıştırıyor