Merhaba hanımlar 3.5 aylik benegim var ve 2 yıllık evliyim. Bebek olana kadar hep geri çekilme ile korunduk ama hamile kalmadım sonra geri çekilmeyi bırakınca 3. Ay hamile kaldım. Doğumdan sonrada geri çekilme yaptık ve 2 haftadır ilk bebegimde hissettigim uyku halini hissediyor ve bazı semptomlar görüyorum hamilelige dair. 4 gün önce test yaptım 6 7 saat sonra 2. Çizgi çok dikkat edince göründü. Sonra bu 4 günde surekli testi tekrarladım hepsinde çok ama çok dikkat kesilince görünüyor 2. Cizgi. Ve ben zevk suyunda da sperm olduğunu bilmiyordum simdi korkuyorum. Acaba bu ciGi normal mi yoksa hamilelik olabilir ve çok ama çok yenimi? Tekara belirteyim çizgiye çok dikkatli baktığında görebiliyorsun