babylove3003 bugün gecikmeli de olsa yaptırdık aşırı huzursuz ve ateş oldu
Normalde 2. Ay aşısında ateş olmamıştı bunda niye oldu anlamadım😕 geçen haftalarda hastaydı iyleşti ondan mı anlamadım🤷🏻♀️ Calpol verdim düşmedi 3 saat sonra yarım fitil verdim soğuk uygulama yaptım duş aldırdım ılık ; az önce yine ağladı yükseldi calpol verdim bi çay kaşığı burnuda ağlamaktan doldu tıkandı temizledim🥺