Ben yaptırdım bu 2 aylık aşışının ikinci dozuymuş 2 aylıkken ateş yapmadıysa bundada yapmaz dedi hemşire huysuzlugu oldu biraz ama 1 2 gün sürdü 37.5 38 oldu ateşi en fazla çorabına limon sıkıp giydirdim sabaha bişey kalmadı tekrar çıkmadı ateşi 2 aylıkken çıktımı ateşi