phedra ben 40+2de doğum yaptım artık daha ne kadar kalmak isteyebilirdi bilmiyorum 😅 eğer rutinin yoksa mutlaka oluşturmayı deneyin, ben öyle uzun uzun yapabilen kişilerden değilim ne duş ne kitap okuma bize göre olmuyor, uykusu geldiğini gördüğümde gözlerini ovusturma esneme gibi, odaya gidiyoruz perdeyi kapatıp kundak yapıyorum emzirmeye başlıyorum, genelde uyuyor, uyumadiginda hiç zorlamiyorum kundağı bozup perdeyi açıp salona gidiyoruz tekrar uykusu geldiginde aynısını yapıyoruz ve bu sefer uyur eğer bir sıkıntısı yoksa, yani dicegim o ki bende bunu çok geç uygulamaya başladım ama çok fayda etti, isterseniz deneyin