Bebekler sadece aç oldukları için emmek istemezler anne kucağı istedikleri içinde emmek isterler, özlerler yine isterler , tok olsalarda isterler. Çünkü aslında istedikleri annelerinin kolları, annelerinin kokuları 😊 kıymetini bilin bugünleriin kızım 6 aylık oluyor eskisi gibi düşkün değil memeye ilk 3 ay öyleydik koynumda uyurdu şimdi uyutmak icin cebellesiyorum 😊 ilk 3 ay bebeğin yeri annesinin kucağı dahası yok istesenizde olmuyor ☺️