Aylakiz0-6 ben hiç
Bilmiyorum doktor verdi damla aldık kullanmaya başladık baksanıza herkes biliyor burda bu daha iyi p
Aylakiz0-6 şimdi ben uzun aradan sonra doğumum doktor bana normal devit 3 verdi aldım kullanmaya başladım bu daha iyidir bunda daha az paraben vardır demedi bende verdiğini doktor diye güvendim aldım ben bu sizin dediklerinizi şimdi burda duyuyorum o devit3 zarar mı şimdi bilsem hiç vermezdim çocuğa