ezo9292 bende bir hafta kadar önce 1 yaş kontrolü için doktora gittiğimde artık kesebilirsiniz dedi ama geçen gün 2-3 yaşa kadar devam edilmesi gerektiğini okudum. Zaten doktorların ağzından cımbızla laf alınıyor ve hiç güzel bilgi alamıyorum bu yüzden bazen insan kendi karar vermek zorunda kalıyor. Ben aralıklarla devam etmeyi düşünüyorum her gün değilde gün aşırı D vitamini gıdadan da zor alınıyor zaten güneş desek oda ayrı bir dert zararlımı faydalımı çözemedik…