Erguvn bizim west sendromunun selamlama nöbeti diye tabi edilen nöbetini geçiriyordu, kollarını istemsizce kaldırıyor, başını öne eğiyor gözleri de tavana bakıyordu. Bir ara fokal nöbet de geçirdi tek taraflı, değişik bi kasılma titreme oldu bilinç kaybı da vardı. Biz hastanede 10 gün yattık, kortizon iğnesi vuruldu 15 doz, sabril-kepra-rivotril ile başladık. Nöbetleri durunca sırayla ilaçlar bırakıldı. Şu an sadece kepra(epix muadili) kullanıyoruz. Çok şükür 1.5 senedir yok. Ama devamlı gözüm onun üstünde. Hep izlerim. İşe gittiğimde de annem/kayınvalidem bakıyor bakıcı ile beraber. Onlar da devamlı bakar.